خدمات ما

  • مدیریت خرید های خارج از کشور و تحقیق سیستم های خرید خارجی
  • مدیریت صادرات به خارج از کشور و بازار یابی خارجی
  • شرکت در نمایشگاه های بین المللی  
  • فروش موادنفتی عراق
  • خرید محصولات صادراتی
  • معرفی کالاهای شما در عراق

در صورت تمایل به استفاده از خدمات بازرگجانی خاموشی ، با شماره تلفن 08354342174 تماس حاصل فرمایید و یا فرم درخواست سفارش ذیل را تکمیل نمایید.

همکاران ما در بازرگانی خاموشی پس از دریافت درخواست شما، ظرف مدت یک روز کاری (1 روز ) با شما تماس خواهند گرفت.

ترخیص کالا

امروزه کلیه کارخانه ها ، تولیدی ها ، وارد کنندگان و صادر کنندگان با توجه به حجم گسترده و بالایی که در رابطه با بخش  بازرگانی خارجی دارند ترجیح می دهند که امور گمرکی خود را به سازمان های مستقلی که توسط شخصیت های حقیقی و یا حقوقی اداره می شوند واگذار نمایند که ما باداشتن کادری مجرب و قوی در انجام تشریفات گمرکی و انجام کلیه امور مربوط به ترخیص کالاهای وارداتی و صادراتی در کمترین زمان ممکن و با حداقل هزینه شما عزیزان را در امور واردات و صادرات کالاهایتان در کلیه گمرکات کشور یاری می نماید.

بازاریابی محصولات شما درعراق

برجسته ترین منطقه که این شرکت در آن دارای نمایندگی فروش واقعاً فعال می باشد عراق می باشد که امیدوار است تشریح و چگونگی های این  منطقه سودمند اهداف شما باشد.
کردستان عراق: بخش کرد نشین شمال عراق که امروزه به بازاری گرم و پر رونق برای کسب و کار کشور های جهان تبدیل شده است.مکانی استثنایی برای معرفی کالای ایرانی است . بازرگانی خاموشی  این امکان را برای شرکت ها ,کارخانجات واماکن تولیدی فراهم می آورد تا بتوانند کالاهای خود را جهانی کنند

صادرات به عراق

 بازرگانی خاموشی دربزرگترین بازارچه صاراتی کشور (مرز پرویزخان قصرشیرین) وخسروی اماده خدمت رسانی به شما عزیزان درموارد زیرمیباشد.

  1. ترخیص کالا
  2. مشاوره درزمینه صادرات وواردات
  3. خرید محصولات صادراتی
  4. بازاریابی محصولات شما درعراق
  5. فروش مازوت
  6. دریافت نمایندگی
  7. خریدسیمان صادراتی باتناژبالا
  8. خریدکاشی سرامیک وسنگد.
دریافت مشاوره!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
پاسخگویی به سوالات شما در کمترین زمان