تماس با شرکت بازرگانی خاموشی

برای تماس با شرکت بازرگانی خاموشی  ، جهت مشاوره و انجام امورر صادرات به عراق ، از یکی از طرق زیر ، می توانید ارتباط برقرار نمایید .

امروزه کلیه کارخا نه ها ، تولیدی ها ، وارد کنندگان و صادر کنندگان با توجه به حجم گسترده و بالایی که در رابطه با بخش بازرگانی خارجی دارند ترجیح می دهند که امور گمرکی خود را به سازمانهای مستقلی که توسط شخصیتهای حقیقی و یا حقوقی اداره می شوند واگذار نمایند .

تخصص شرکت بازرگانی خاموشی انجام صادرات به عراق ، می باشد.
بازرگانی خاموشی دربزرگ ترین بازارچه صاراتی کشور (مرز پرویز خان قصر شیرین) و خسروی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
بازرگانی خاموشی به مدت چندین سال در امر صادرات به عراق و در کشور عراق مشغول به امر تجارت هستیم و به حمد خداوند توانسته ایم زمینه فعالیت بیش از ده ها شرکت و کارخانه ایرانی را فراهم  و تولیداتشان را به عراق صادر نماییم .  بازرگانی خاموشی هیچ گونه نمایندگی در هیچ جای ایران  ندارد.

برجسته ترین منطقه که شرکت بازرگانی خاموشی در آن دارای نمایندگی فروش واقعاً فعال می باشد ، عراق به خصوص قسمت خود مختار کردستان عراق می باشد که امیدوار است تشریح و چگونگی های این منطقه سودمند اهداف شما باشد.

بخش کرد نشین شمال عراق که امروزه به بازاری گرم و پر رونق برای کسب و ککار کشور های جهان تبدیل شده است ، مکانی استثنایی برای معرفی کالای ایرانی است . بازرگانی خاموشی این امکان را برای شرکت ها و کارخانجات و اماکنن تولیدی فراهم مب آورد تا بتوانند کالاهای خود را جهانی کنند.

درخواست بازدید کنید

نشانی

قصر شیرین - بازارچه پرویز خان - رو به روی بانک ملت - غرفه 19

تماس با بازرگانی خاموشی از طریق ارسال فرم

با ما در ارتباط باشید

ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید

دریافت مشاوره!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید